رونقی مطرح کرد؛  

لزوم بازاندیشی فرهنگی در حوزه روابط عمومی/ باید روش‌های مولتی مدیا و تصویری پررنگ شود 

مدیر گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بر لزوم بازاندیشی فرهنگی در حوزه روابط عمومی تاکید کرد.  
سایبر

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اولین همایش مجازی «رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها» با شعار روابط عمومی؛ تعامل، حمایت و مانع‌زدایی به همت دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه و اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی صبح امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.  


نشست اول با موضوع روابط عمومی و تحولات آینده ایران با حضور محمدرضا رسولی، معاون دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی و دبیر علمی همایش، بیتا شاه‌منصوری، مدیر گروه ارتباطات، روزنامه‌نگاری و رسانه واحد تهران مرکزی، مهناز رونقی، مدیر گروه مطالعات فرهنگی واحد تهران مرکزی، داوود زارعیان، استاد ارتباطات و معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، خسرو رفیعی، ئیس هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران، امیرعباس تقی‌پور، قائم مقام شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی کشور و مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و امیر عبدالرضا سپنجی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.  


مهناز رونقی، مدیر گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در این همایش گفت: با توجه به تکنولوژی جدید و تغییراتی که در شیوع کرونا ایجاد شده نیازمند بازتعریف و بازاندیشی فرهنگی در حوزه روابط عمومی هستیم و نیاز به تغییر گفتمان در این زمینه داریم.  


وی افزود: در فضای پسا نوگرایی نیاز به تغییر مخاطب در حوزه روابط عمومی داریم، باید مطالب گذشته روابط عمومی را باید بروز کنیم و فضای جدیدی در این حوزه شکل دهیم. همچنین باید از نیروهای جوان در روابط عمومی سازمان‌ها استفاده کرد.  


مدیر گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بیان کرد: نوع آموزش من در کلاس‌هایم با سال‌های گذشته متفاوت است و نشان‌دهنده این است که در تعاریف روابط عمومی‌ها نیز به‌طور کلی باید بازنگری شود. همچنین باید روش‌های مولتی مدیا و تصویری در روابط عمومی‌ها پررنگ شود.  


رونقی گفت: باید به فهم روابط عمومی توجه بیشتری شود. در واقع روابط عمومی تکنیک نیست و فلسفه است. همچنین حلقه‌های مفقوده بین ارتباط فضای عمل و اجرا، بین روابط عمومی و مدیران ارشد و بین روابط عمومی و مردم وجود دارد گه باید در این حوزه تلاش شود تا فهم روابط عمومی ارتقا یابد.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
رسپینا
گوشتیران
قالیشویی ادیب